Kampanya

Nasıl Başlanır?

Kampanya Kurulum Sihirbazı

Kampanya, Reklam Grubu ve Reklamlar Arasında

Kampanya Oluşturma

Kampanya Ayarlarını Değiştirmek

Kampanyayı Durdurmak & Başlatmak

Hesap

Reklam Hesabı Oluşturmak

Çoklu Reklam Hesabı Oluşturmak

Reklam Hesabını Değiştirmek

Kullanıcı Ekleme

Reklam Hesabının Adını Değiştirmek

Reklam Hesabını Ajansa Eklemek

Hesaba Yeni Bir Kullanıcı Davet Etmek

Tablolardan Çıktı Almak

Tablolarda Filtreleme Yapmak

Tablolarda Arama Yapmak

Tabloları Sıralamak

Fatura Ödeme

Reklam Hesabına Kupon Eklemek

Fatura Adresini Değiştirmek

Vergi Bilgilerini Değiştirmek

Ödeme Geçmişini Görüntülemek

Faturaları Görüntülemek & İndirmek

Reklam Grubu

Kampanya, Reklam Grubu ve Reklamlar Arasında Gezinme

Kampanyaya Yeni Reklam Grubu Eklemek

Reklam

Kampanya, Reklam Grubu ve Reklamlar Arasında Gezinme

Reklam Grubuna Yeni Reklam Eklemek

Reklamı Düzenlemek

Search Keyword

Reklam Grubuna Yeni Keyword Eklemek

Reklam Grubuna Yeni Negatif Keyword Eklemek

Keyword İstatistiklerini Görüntülemek

Raporlama

Kampanya İstatistiklerini Görüntülemek

Reklam Grubu İstatistiklerini Görüntülemek

Raporlama Metrikleri

Raporlama Tablosuna Erişmek

Tanımlanmış Raporlara Erişmek

Yeni Rapor Oluşturma

Rapor Gönderim Sıklığı Ayarlamak

Keyword Planner

Keyword Planner Nedir?

Keyword Planner'a Erişmek

"Discover new keyword" - Yeni Anahtar Kelimeleri Keşfetmek

Anahtar Kelime Hacmini ve Tahminlerini Görmek

Daha Önce Oluşturulan Plana Erişmek

Oluşturulan Plana Yeni Anahtar Kelime Eklemek

Oluşturulan Plandan Anahtar Kelime Silmek

Oluşturulan Plana Yeni Ad Group Eklemek

Ajans Paneli

Ajans Paneline Erişmek

Ajanstaki Bir Kullanıcının Rolünü Değiştirmek

Ajanstaki Reklam Hesaplarının Verilerini Görmek

Conversion

Conversion Oluşturmak

Overview

Overview Ekranında Görüntülenen Veriler

Recommedation

Recommendation Nedir?

Kampanya

Nasıl Başlanır?

İlk kampanyanızı olusturmak icin asagidaki adimlari izleyin.

  1. Reklam hesabınızla oturum açın. (Eğer bir kullanıcı hesabına sahip değilseniz yeni bir reklam hesabı oluşturma adimlarını izleyebilirsiniz)
  2. Kampanya tablosunun üstünde yer alan “New Campaign” butonuna tıklayarak kampanya kurulum sihirbazini başlatın.
  3. Reklamınızın hedefini seçin ve “Continue” butonuna tıklayın. (Eğer hangi hedefi seçmeniz gerektiğinden emin değilseniz buradan kampanya hedeflerini inceleyebilirsiniz)
  4. Kampanyanız icin gerekli temel hedefleme ve butçenizi girin ve “Continue” butonuna tıklayın.
  5. Hedeflemek istediğiniz anahtar kelimeleri ve haric tutmak istediğiniz negatif anahtar kelimeleri girin ve “Continue” butonuna tıklayın. (Eğer anahtar kelimeleri nasıl girmeniz gerektiğinden emin değilseniz buradan eşleşme tiplerini inceleyebilirsiniz)
  6. Reklamda yer almasını istediğiniz başlık, açıklama ve yönlenme adresini girin ve “Create Campaign” butonuna tıklayın. (Reklam iceriği hakkında daha fazla bilgi almak için şu adresi ziyaret edebilirsiniz)

Kampanyanızı oluşturduktan sonra kampanyanızın istatistiklerini görmek için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Üst menüden “Campaign” tabına tıklayın.
  • Açılan tablodan kampanyanızın istatistik verilerine erişebilirsiniz.

Kampanya Kurulum Sihirbazı

Kampanya oluştur butonuna tıklandığında reklam kurulum sihirbazı çalışır. Reklam kurulum sihirbazı reklamın kurulumu için gereken tüm bilgileri sizden 3 farklı başlık (Kampanya, Reklam Grubu, Reklam) altında isteyecektir.

Reklam kurulum sihirbazını çalıştırmak için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Üst menüden “Campaign”i tıklayarak kampanya listesi sayfasına gidin.
  • Kampanya listesinin sol üst kısmında bulunan “New Campaign” butonuna tıklayarak kampanya sihirbazına yönlenin.

Kampanya

Kampanya, reklamın anahtar kelime dışındaki hedefleme, bütçe ve temel ayarlarını barındırır. Reklam gruplarının kapsayıcı objesidir.

Reklam Grubu

Reklam grubu, reklamda hedeflenecek anahtar kelimeleri ve negatif anahtar kelimeleri barındırır. Reklamların kapsayıcı objesidir. Bir kampanya altında sınırsız sayıda reklam grubu oluşturulabilir.

Reklam

Reklam, içerisinde reklam içeriğini, yönlenme linkini ve 3. parti sayım linkini barındırır. Bir reklam grubu altında sınırsız sayıda reklam oluşturulabilir.

Kampanya, Reklam Grubu ve Reklamlar Arasında Gezinme

Kullanıcı bir reklam hesabına giriş yaptıktan sonra otomatik olarak kampanyalar listelenir. Herhangi bir kampanyanın altındaki reklam gruplarını listelemek için kampanya adına tıklanabilir. Daha fazla kampanya altındaki reklam gruplarını listelemek için kampanya seçme kutucukları işaretlenerek altındaki reklam gruplarının listelenmesi sağlanabilir.

Aynı durum reklamlar için de geçerlidir. Örneğin bir ya da birden fazla kampanya seçildiğinde altında tüm kampanya grupları listelenecektir. Aynı şekilde reklam gruplarından bir ya da birden fazla seçerek altındaki tüm reklamları listeleyebilirsiniz.

Kampanya Oluşturma

Kampanya oluştur butonuna tıklandığında reklam kurulum sihirbazı çalışır. Reklam kurulum sihirbazı reklamın kurulumu için gereken tüm bilgileri sizden 3 farklı başlık (Kampanya, Reklam Grubu, Reklam) altında isteyecektir.

Reklam kurulum sihirbazını çalıştırmak için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Üst menüden “Campaign”i tıklayarak kampanya listesi sayfasına gidin.
  • Kampanya listesinin sol üst kısmnnda bulunan “New Campaign” butonuna tıklayarak kampanya sihirbazına yönlenin.

Kampanya

Kampanya, reklamın anahtar kelime dışındaki hedefleme, bütçe ve temel ayarlarını barındırır. Reklam gruplarının kapsayıcı objesidir.

Reklam Grubu

Reklam grubu, reklamda hedeflenecek anahtar kelimeleri ve negatif anahtar kelimeleri barındırır. Reklamların kapsayıcı objesidir. Bir kampanya altında sınırsız sayıda reklam grubu oluşturulabilir.

Reklam

Reklam, içerisinde reklam içeriğini, yönlenme linkini ve 3. parti sayım linkini barındırır. Bir reklam grubu altında sınırsız sayıda reklam oluşturulabilir.

  1. Adım: Kampanya Hedefi

    İlk versiyonda sadece “Website Traffic” aktif olacak diğer seçenekler pasif olarak sayfada yer alacak. Diğer seşenekleri (Sales, Leads) çalıştırmak için gereken conversion geliştirmesi yapıldıktan sonra aktif olacaktır.

    1. Adım: Kampanya Başlangıç ve Bitiş Tarihi

      Kampanya için başlangıç ve bitiş tarihi girilebilecek. Bu tarihler Türkiye zaman dilimine göre çalışacak.

    2. Adım: Reklamların Gösterim Rotasyonu

      Kampanya altında optimizasyonlu ve optimizasyonsuz 2 seçenek yer alacak. Optimizasyonlu seçenek daha iyi performans gösteren reklamın daha fazla gösterilmesini sağlayacaktır. Optimizasyonsuz seçenek tüm reklamları rastgele gösterecektir

    3. Adım: Konum Hedefleme

      Kampanya içerisinde ülke ve şehre göre konum hedeflemesi yapılabilecek. Yapılan hedefleme dahil ya da harici olarak seçilebilecek.

    4. Adım: Dil Hedefleme

      Kampanya içerisinde dil hedeflemesi yapılabilecek. Yapılan hedefleme dahili yada harici olarak seçilebilecek.

    5. Adım: Gün/Saat Hedefleme

      Haftaiçi, haftasonu ya da herhangi bir gün seçildikten sonra başlangıç ve bitiş saatleri girilerek kampanyanın sadece seçilen zamanlarda yayında kalması sağlanabilecek. Girilen zaman dilimleri Türkiye zaman dilimi baz alinarak işleme konacaktır.

    6. Adım: Toplam ve Günlük Bütçe

      Günlük bütçe girilmesi halinde 00.00 - 23:59 saatleri içerisinde günlük bütçe sınırına ulaştığında kampanya duracaktır. Eğer günlük bütçe belirtilmedi ise kampanyanın toplam bütçesi tükenene kadar kampanya çalışmaya devam edecektir.

    7. Adım: Birim Başına Maliyet

      Platform şu anda sadece Gösterim ve Tıklama başına ücretlendirme yapacak. Gösterim başına ücretlendirmede 1000 gösterim için maksimum fiyat belirlenebilecek. Tıklama başına ücretlendirmede ise tıklama başına maksimum ücret belirlenebilecek. Burada belirlenen ücretler ortalama olup keyword'un performansı ve ortalama tıklama maliyetleri baz alınarak reklam optimizasyonu yapılacaktır. Örneğin “araba” anahtar kelimesinin 3 TRY/CPM den ücretlendirildiği ve 0.5% Ort. CTR olduğu durumda 0.30 TRY/CPC giren kullanıcı hiç trafik alamayacak, 0.80 TRY/CPC giren kullanıcı ise bir süre trafik alacak,  performansının düşük kalması halinde yapılan gösterim sayısı azalacaktır.

    1. Adım: Anahtar Kelime Hedefleme

      Platformda Sıralı ve Tam eşleme modelleri destekleniyor. Reklam grubunda kullanmak istediğiniz anahtar kelimeleri aşağıdaki tabloda “Sembol” alanında gösterildiği gibi eklemelisiniz.

      Eşleme Tipi Sembol Örnek Anahtar Kelime Örnek Arama
      Sıralı Eşleme (Phrase Match) "keyword" "spor ayakkabı"

      -Mavi spor ayakkabı

      -Spor ayakkabı temizleme

      -Kadın spor ayakkabı

      Tam Eşleme (Exact Match) [keyword] [spor ayakkabı] -Spor ayakkabı
    2. Adım: Negatif Anahtar Kelime Hedefleme

      Reklamın, hedeflenen kelimelerde gösterimi tam eşleme tipinde engellenebilecek.

      Eşleme Tipi Sembol Örnek Anahtar Kelime Örnek Arama
      Sıralı Eşleme (Phrase Match) "keyword" [erkek] Erkek spor ayakkabı
      Tam Eşleme (Exact Match) [keyword] [spor ayakkabı] -Spor ayakkabı
  2. Adım: Reklam Ekleme Nasıl Reklam Eklenir

    Bir reklam tanımlaması aşağıdaki parametrelerden oluşur.

    Parametre Zorunlu Açıklama
    Başlık 1 Evet Reklam başlığının ilk kısmı.
    Başlık 2 Evet Reklam başlığının ikinci kısmı. Önceki başlıktan ayırmak için “|” karakteri kullanılır.
    Başlık 3 Hayır Reklam başlığının üçüncü kısmı. Önceki başlıktan ayırmak için “|” karakteri kullanılır.
    Path 1 Hayır Domain sonrasında görünmesini istediğiniz URL yolunun 1. kısmıdır.
    Path 2 Hayır Domain sonrasında görünmesini istediğiniz URL yolunun 2. kısmıdır.
    Açıklama 1 Evet Reklamın alt kısmında yer alan birinci açıklama metnidir.
    Açıklama 2 Hayır Reklamın alt kısmında yer alan ikinci açıklama metnidir.
    Yönlenme Linki Evet Reklamın tıklandığında yönlendirilecek adres.
    Mobil Yönlenme Linki Hayır Reklamın mobil cihazlarda tıklandığında yönlendirilecek adres.

Kampanya Ayarlarını Değiştirmek

Oluşturduğunuz bir kampanyanın bazı ayarlarını kampanya yayındayken değiştirebilirsiniz. Bu değişiklikler bir süre sonra kampanyanıza yansıyacaktır.

Kampanya ayarlarını değiştirmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden “Campaign” menüsüne tıklayarak kampanya listesine gidin.
  • Kampanya listesinde, değiştirmek istediğiniz kampanya adının üstüne gelin.
  • Kampanya adının hemen altında açılan “Campaign Settings” linkine tıklayarak kampanya ayarlarına gidebilirsiniz.
  • Değiştirmek istediğiniz ayarın üstüne tıklayarak giriş panelini açabilirsiniz.
  • Kampanya ayarlarında yaptığınız değişikliklerde, her ayarın altında bulunan “Save” butonuna basarak değişikliği uygulayabilirsiniz. (Örneğin kampanya bütçesini değiştirmek için “Budget” sekmesinde değişiklik yaptıktan sonra budget içerisinde bulunan “Save” butonuna basmalısınız)

Kampanyayı Durdurmak & Başlatmak

Yayındaki bir kampanyayı dilediğiniz zaman durdurabilir veya duraklatabilirsiniz.

  • Duraklattığınız kampanyayı tekrar başlattığınızda eğer bütçesi ve zamanı var ise yayınlanmaya kaldığı yerden devam edecektir.
  • Bir kampanyayı durdurduğunuzda kampanya yeniden başlatılamayacak şekilde durdurulur. Bu kampanyayı tekrar aktif durumuna alamazsınız. İstatistik verileri bir süre daha değişmeye devam edebilir ve kampanyayı durdursanız da istatistikler görüntülenebilir.

Bir kampanyayı durdurmak yada duraklatmak için kampanya tablosundaki soldan 2. kolonda yer alan durum baloncuklarını kullanabilirsiniz.

  • Durum baloncuğuna tıklayın.
  • Kampanyayı duraklatmak için “Pause”, durdurmak için “Stop” veya aktifleştirmek için “Active” butonuna tıklayın.

Hesap

Reklam Hesabı Oluşturmak

Kullanıcı, platforma herhangi bir reklam hesabının daveti olmaksızın kayıt olduğunda kullanıcı için bir reklam hesabı oluşturularak kullanıcıya bağlanır.

Yeni bir kullanıcı ve reklam hesabı oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.

  • adplus.yaani.com/login adresine gidin.
  • “Hızlı Giriş” butonunu tıklayın.
  • Açılan pencereden telefon numaranızı doğrulayın.
  • Açılan sayfadan “Create Ad Account” butonuna tıklayarak reklam hesabınıza bir isim verin.
  • “Create Account” butonuna tıklayarak reklam hesabı yaratma işlemini tamamlayın.

Çoklu Reklam Hesabı Oluşturmak

Kullanıcı giriş yaptıktan sonra istediği kadar reklam hesabı oluşturabilir. Reklam hesapları menüsünden izinli olduğu ve kendi oluşturduğu reklam hesapları arasında geçiş yapabilir.

Yeni bir reklam hesabı oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Üst menüden reklam hesabı adına tıklayın.
  • Açılan menünün en altında yer alan “See all accounts” butonuna tıklayarak “Ad Account List” sayfasına gidin.
  • Bulunduğunuz sayfada yer alan tablonun sol üst tarafındaki “New Ad Account” butonuna tıklayarak yeni reklam hesabınızı oluşturabilirsiniz.

Reklam Hesabını Değiştirmek

Bir kullanıcı istediği sayıda reklam hesabı oluşturabileceği gibi diğer hesaplardan da yönetim daveti alabilir. Kullanıcı giriş yaptıktan sonra erişim yetkisinin olduğu tüm hesapları görebilir ve bunlar arasında geçiş yapabilir.

Erişim yetkisinin olduğu hesaplar arasında geçiş yapmak için asağıdaki admmları izleyin.

  • Üst menüde yer alan reklam hesabı adına tıklayın.
  • Açılan listeden reklam hesabı seçerek diğer hesaplara geçiş yapabilirsiniz.

Kullanıcı Ekleme

Bir reklam hesabı için 4 farklı yetkide kullanıcı davet edilebilir.

Yetki Açıklama
Platform Admin Reklam hesabı üzerinde tüm haklara sahiptir.
Campaign Manager Reklam hesabı üzerinde kullanıcı davet etmek dışında tüm haklara sahiptir.
Read Only Access Reklam hesabı üzerindeki tüm işlemlerde sadece görüntüleme yetkisine sahiptir.
Campaign Reporter Reklam hesabı üzerinde sadece raporlar oluşturma ve oluşturulan raporları çalıştırma yetkisine sahiptir.

Reklam Hesabının Adını Değiştirmek

Hesap adını değiştirmek için aşağıdaki adımları takip edin.

  • Sol üst köşede bulunan simgesiye tıklayın.
  • Açılan pencereden "Account Management" sekmesinin altında bulunan "Settings" sekmesine tıklayın.
  • Açılan pencereden mevcut hesap adınızı görüntüleyebilir ve istenilen değişikliği yapabilirsiniz.

Reklam Hesabını Ajansa Eklemek

Hesap adını değiştirmek için aşağıdaki adımları takip edin.

  • Sol üst köşede bulunan simgesiye tıklayın.
  • Açılan pencereden "Account Management" sekmesinin altında bulunan "Settings" sekmesine tıklayın.
  • Açılan pencereden mevcut hesabınıza "Linked Agency" kısmından istenilen ajansın Agency Code kısmını yapıştırıp "Link" butonuna tıklayın.

Hesaba Yeni Bir Kullanıcı Davet Etmek

Reklam hesabınıza yeni bir kullanıcı davet etmek için aşağıdaki adımları uygulayın.

  • Sol üst köşede bulunan simgesiye tıklayın.
  • Açılan pencereden "Account Management" sekmesinin altında bulunan "Settings" sekmesine tıklayın.
  • Açılan pencerede sol tarafta bulunan "Users" kısmına tıklayın.
  • "Invite New User" butonuna tıklayarak istenilen kullanıcıya davet maili gönderebilirsiniz.

Tablolardan Çıktı Almak

Uygulamada görüntülediğiniz tablolarda filtreleme yaptıktan sonra ya da filtrelemeden önce çıktı alabilirsiniz. Tablolarda çıktı için aşağıdaki adımları uygulayın.

  • Sayfada görüntülenen tablonun sağ tarafında bulunan "Export" butonuna tıklayın.
  • Herhangi bir filtreleme yapıldığıysa çıktı alınan sonuçlar filtreleme uygulanmış şekilde çıktı alabilirsiniz.

Tablolarda Filtreleme Yapmak

Uygulamada görüntülediğiniz tablolarda çeşitli filtrelemeler yapabilirsiniz. Filtreleme yapabilmek için aşağıdaki adımları uygulayın.

  • Sayfada görüntülenen tablonun sol tarafında bulunan "Add Filter" butonuna tıklayın.
  • İstenilen filtreleme ve koşullar seçilir.
  • "Apply" butonuna ya da "Enter" tuşuna basarak filtreleme uygulanır.
  • Görüntülenen sonuçlar filtrelenmiş sonuçlardır.

Tablolarda Arama Yapmak

Uygulamada görüntülediğiniz tablolarda arama yapabilirsiniz. Arama yapabilmek için aşağıdaki adımları uygulayın.

  • Sayfada görüntülenen tablonun sağ tarafında bulunan "Search" butonuna tıklayın.
  • Aratmak istediğiniz kelimeyi giriniz.
  • "Enter" tuşuna basarak filtreleme uygulanır.
  • Görüntülenen sonuçlar arama sonucuyla eşleşen sonuçlardır.

Tabloları Sıralamak

Uygulamada görüntülediğiniz tablolarda metriklere göre büyükten küçüğe ya da küçükten büyüğe sıralama yapabilirsiniz. Sıralama yapmak istediğiniz metrik için aşağıdaki adımları uygulayın.

  • Sayfada görüntülenen tablonun sıralanması istenen metriğin üzerine geliniz.
  • Metrik üzerine geldikten sonra sütun üzerine tıkladığınızda metriklerin sıralandığını görebilirsiniz.

Fatura Ödeme

Reklam Hesabına Kupon Eklemek

Reklam hesabındaki bir faturayı ödemek ya da reklam yayınlamadan önce kredi yüklemek için kupon kodlarını kullanabilirsiniz.

Reklam hesabına kupon kodu eklemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden Menü simgesi ikonuna tıklayarak menüyü açın.
  • “Billing” altından “Payment & Billing”i tıklayın.
  • “Promotional Code” sekmesini tıklayarak genişletin.
  • Sahip olduğunuz promosyon kodunu girin.
  • “Check” butonuna tıklayarak kupon kodunuzu ekleme işlemini tamamlayın.

Eğer kupon kodunuz geçersiz ise ekleme aşamasında kupon kodunuzun kullanılamadığına dair bir uyarı gösterecektir.

Fatura Adresini Değiştirmek

Faturada yer almasını istediğiniz adres bilgilerini değiştirmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden Menü simgesi ikonuna tıklayarak menüyü açın.
  • “Billing” altından “Payment & Billing”i tıklayın.
  • “Address” sekmesini tıklayarak genişletin.
  • Açılan forma faturada yer almasını istediğiniz bilgileri girin.

Vergi Bilgilerini Değiştirmek

Faturada yer almasını istediğiniz vergi bilgilerini değiştirmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden Menü simgesi ikonuna tıklayarak menüyü açın.
  • “Billing” altından “Payment & Billing”i tıklayın.
  • Sayfanın alt kısmında bulunan “Tax Information” altında gerekli bilgileri girebilirsiniz.
Bilgi Açıklama Seçenekler
Tax Status Fatura profili bir şirket ise “Company” seçeneğini işaretlemelisiniz. Individual / Company
Tax Identification Number Hesabınızla ilişkili vergi numarası. 10 haneli sayı.
Tax Office Address Hesaptan yasal olarak sorumlu firmanın adresi.

Ödeme Geçmişini Görüntülemek

Daha once yaptığınız ödemelerin tamamını ödeme türü, miktarı ve ödemeyi yapan kullanıcılara göre listeleyebilirsiniz.

Daha önceki ödemelerin listesini görüntülemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden Menü simgesi ikonuna tıklayarak menüyü açın.
  • “Billing” altından “Payment & Billing”i tıklayın.

Faturaları Görüntülemek & İndirmek

Her fatura ayın 1 ile 5'i arasında bir önceki ayın kullanımını içerecek şekilde kesilir ve platform üzerinden görüntülenebilir.

Faturanızı görüntülemek veya indirmek için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Üst menüden Menü simgesi ikonuna tıklayarak menüyü açın.
  • “Billing” altından “Invoices”i tıklayın.
  • İndirmek istediğiniz faturanın sağ tarafında yer alan “Download Invoice”u tıklayın.

Reklam Grubu

Kampanya, Reklam Grubu ve Reklamlar Arasında Gezinme

Kullanıcı bir reklam hesabına giriş yaptıktan sonra otomatik olarak kampanyalar listelenir. Herhangi bir kampanyanın altındaki reklam gruplarını listelemek için kampanya adına tıklanabilir. Daha fazla kampanya altındaki reklam gruplarını listelemek için kampanya seçme kutucukları işaretlenerek altındaki reklam gruplarının listelenmesi sağlanabilir.

Aynı durum reklamlar için de geçerlidir. Örneğin bir ya da birden fazla kampanya seçildiğinde altında tüm kampanya grupları listelenecektir. Aynı şekilde reklam gruplarından bir ya da birden fazla seçerek altındaki tüm reklamları listeleyebilirsiniz.

Kampanyaya Yeni Reklam Grubu Eklemek

Oluşturduğunuz bir kampanyanın altına istediğiniz sayıda reklam grubu ekleyebilirsiniz ve bunları yönetebilirsiniz. Birden çok reklam grubu ile çalışmak size reklam istatistiklerini yorumlamanızda ve reklamları pratik bir şekilde yönetmenizde yardımcı olacaktır.

Bir kampanya altına yeni bir reklam grubu eklemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden “Ad Group” tabına tıklayarak reklam grubu listenize gidin.
  • Reklam grubu listenizin sol üst kısmında yer alan “New Ad Group” butonuna tıklayın.
  • Açılan pencereden hangi kampanyanın altında yer alacağını seçin ve “Create Ad Group” butonuna tıklayarak reklam grubu ekleme ekranına gidin.
  • Reklam grubu ekleme ekranında reklam grubunuza bir başlık, hedeflemek istediğiniz anahtar kelimeleri (gerekli) ve reklamınızın görüntülenmesini istemediğiniz negatif anahtar kelimeleri girin (opsiyonel).
  • “Save and Continue” butonuna tıklayarak reklam ekleme sayfasına gidin.
  • Reklam ekleme sayfasında, oluşturduğunuz reklam grubu altına istediğiniz sayıda reklam ekleyebilirsiniz.
  • İstediğiniz sayıda reklam ekledikten sonra sayfanın altında yer alan “Save and Continue” butonuna tıklayarak reklam grubu ekleme işlemini bitirebilirsiniz.

Reklam

Kampanya, Reklam Grubu ve Reklamlar Arasında Gezinme

Kullanıcı bir reklam hesabına giriş yaptıktan sonra otomatik olarak kampanyalar listelenir. Herhangi bir kampanyanın altındaki reklam gruplarını listelemek için kampanya adına tıklanabilir. Daha fazla kampanya altındaki reklam gruplarını listelemek için kampanya seçme kutucukları işaretlenerek altındaki reklam gruplarının listelenmesi sağlanabilir.

Aynı durum reklamlar için de geçerlidir. Örneğin bir ya da birden fazla kampanya seçildiğinde altında tüm kampanya grupları listelenecektir. Aynı şekilde reklam gruplarından bir ya da birden fazla seçerek altındaki tüm reklamları listeleyebilirsiniz.

Reklam Grubuna Yeni Reklam Eklemek

Oluşturduğunuz bir reklam grubunun altına istediğiniz sayıda reklam ekleyebilirsiniz ve bunları yönetebilirsiniz. Birden çok reklam ile çalışmak size reklam istatistiklerini yorumlamanızda ve reklamları pratik bir şekilde yönetmenizde yardımcı olacaktır.

Bir reklam grubu altına reklam eklemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden “Ad” tabına tıklayarak reklam listenize gidin.
  • Reklam listenizin sol üst kısmında yer alan “New Ad” butonuna tıklayın.
  • Açılan pencereden hangi kampanyanın ve reklam grubunun altında yer alacağını seçin ve “Create Ad” butonuna tıklayarak reklam ekleme ekranına gidin.

Bir reklam tanımlaması aşağıdaki parametrelerden oluşur.

Parametre Zorunlu Açıklama
Başlık 1 Evet Reklam başlığının ilk kısmı.
Başlık 2 Evet Reklam başlığının ikinci kısmı. Önceki başlıktan ayırmak için “|” karakteri kullanılır.
Başlık 3 Hayır Reklam başlığının üçüncü kısmı. Önceki başlıktan ayırmak için “|” karakteri kullanılır.
Path 1 Hayır Domain sonrasında görünmesini istediğiniz URL yolunun 1. kısmıdır.
Path 2 Hayır Domain sonrasında görünmesini istediğiniz URL yolunun 2. kısmıdır.
Açıklama 1 Evet Reklamın alt kısmında yer alan birinci açıklama metnidir.
Açıklama 2 Hayır Reklamın alt kısmında yer alan ikinci açıklama metnidir.
Yönlenme Linki Evet Reklamın tıklandığında yönlendirilecek adres.
Mobil Yönlenme Linki Hayır Reklamın mobil cihazlarda tıklandığında yönlendirilecek adres.

Reklamı Düzenlemek

Oluşturduğunuz bir reklamı daha sonra değiştirebilirsiniz fakat dikkat etmeniz gereken konu, güncellediğiniz reklamların tekrar onaylanması gerektiğidir. Reklamınız güncellendikten sonra onaylanana kadar yayından kalkacaktır.

Reklamı güncellemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

  • Üst menüden “Ad” tabına tıklayarak reklam listenize gidin.
  • Güncellemek istediğiniz reklamın başlığına tıklayın.
  • Reklam içeriğini değiştirdikten sonra “Update Ad” butonuna tıklayın.

Search Keyword

Reklam Grubuna Yeni Keyword Eklemek

Oluşturduğunuz bir reklam grubuna herhangi bir zaman, dilediğiniz sayıda, yeni anahtar kelime ekleyebilirsiniz. Eklediğiniz anahtar kelimeler onaylandıktan sonra reklamınız bu kelimelerde gösterim almaya başlayacaktir.

Reklam grubunuza yeni anahtar kelime eklemek için:

  • Sol menüden “Search Keywords” linkine tıklayın.
  • Açılan tablonun sağ üstünde yer alan “New Keywords” butonuna tıklayın.
  • Açılan popup'tan ekleme yapmak istediğiniz kampanya ve reklam grubunu seçin ve “Create Search Keywords” butonuna tıklayın.
  • Target Keywords altına eklemek istediğiniz keywordleri girerek “Save Search Keyword” butonuna tıklayın.

Reklam Grubuna Yeni Negatif Keyword Eklemek

Oluşturduğunuz bir reklam grubuna herhangi bir zaman, dilediğiniz sayıda, yeni negatif anahtar kelime ekleyebilirsiniz.

Reklam grubunuza yeni negatif anahtar kelime eklemek için:

  • Sol menüden “Negative Keywords” linkine tıklayın.
  • Açılan tablonun sağ üstünde yer alan “New Negative Keyword” butonuna tıklayın.
  • Açılan popup'tan ekleme yapmak istediğiniz kampanya ve reklam grubunu seçin ve “Create Negative Keywords” butonuna tıklayın.
  • Negative Keywords altına eklemek istediğiniz keywordleri girerek “Save Negative Keyword” butonuna tıklayın.

Keyword İstatistiklerini Görüntülemek

Anahtar kelimelerinizin istatistiklerini görüntülemek için sol menüde yer alan “Search Keywords” linkine tıklayarak anahtar kelime tablosuna erişebilirsiniz. Anahtar kelime tablosunda halihazirda eklediğiniz tüm anahtar kelimeler için istatistikleriniz görüntülenecektir.

Raporlama

Kampanya İstatistiklerini Görüntülemek

Kampanyaların istatistiklerini görüntülemek için üst menüden yer alan “Campaigns” linkine tıklayarak kampanya tablosuna erişebilirsiniz. Kampanya tablosunda halihazırda eklediğiniz tüm kampanyalar için istatistikleriniz görüntülenecektir. Tabloda yer alan değerler her bir kampanya için toplam verilerdir. Tabloda yer alan istatistikleri reklam grubu, reklam yada anahtar kelime kırılımında görüntülemek için aşağıdaki başlıklara göz atabilirsiniz

Reklam İstatistiklerini Görüntülemek

Reklamlarınızın istatistiklerini görüntülemek için üst menüden yer alan “Ads” linkine tıklayarak reklam tablosuna erişebilirsiniz. Reklam tablosunda halihazırda eklediğiniz tüm reklamlar için istatistikleriniz görüntülenecektir.

Keyword İstatistiklerini Görüntülemek

Anahtar kelimelerinizin istatistiklerini görüntülemek için sol menüden yer alan “Search Keywords” linkine tıklayarak anahtar kelime tablosuna erişebilirsiniz. Anahtar kelime tablosunda halihazırda eklediğiniz tüm anahtar kelimeler için istatistikleriniz görüntülenecektir.

Raporlama Metrikleri

Metrik Açıklama
Impression Reklamın gösterim sayısı
Interaction Reklamın etkileşim sayısı
Average CPC Reklamın ortalama tıklama maliyeti
CTR Reklamın ortalama tıklama oranı
Average CPM Reklamın ortalama 1000 gösterim maliyeti
Cost Reklamın toplam gösterim maliyeti

Reklam Grubu İstatistiklerini Görüntülemek

Reklam gruplarının istatistiklerini görüntülemek için üst menüden yer alan “Ad Groups” linkine tıklayarak reklam grubu tablosuna erişebilirsiniz. Reklam grubu tablosunda halihazırda eklediğiniz tüm reklam grupları için istatistikleriniz görüntülenecektir. Tabloda yer alan değerler her bir reklam grubu için toplam verilerdir. Tabloda yer alan istatistikleri reklam yada anahtar kelime kırılımında görüntülemek için aşağıdaki başlıklara göz atabilirsiniz.

Reklam İstatistiklerini Görüntülemek

Reklamlarınızın istatistiklerini görüntülemek için üst menüden yer alan “Ads” linkine tıklayarak reklam tablosuna erişebilirsiniz. Reklam tablosunda halihazırda eklediğiniz tüm reklamlar için istatistikleriniz görüntülenecektir.

Keyword İstatistiklerini Görüntülemek

Anahtar kelimelerinizin istatistiklerini görüntülemek için sol menüden yer alan “Search Keywords” linkine tıklayarak anahtar kelime tablosuna erişebilirsiniz. Anahtar kelime tablosunda halihazırda eklediğiniz tüm anahtar kelimeler için istatistikleriniz görüntülenecektir.

Raporlama Metrikleri

Metrik Açıklama
Impression Reklamın gösterim sayısı
Interaction Reklamın etkileşim sayısı
Average CPC Reklamın ortalama tıklama maliyeti
CTR Reklamın ortalama tıklama oranı
Average CPM Reklamın ortalama 1000 gösterim maliyeti
Cost Reklamın toplam gösterim maliyeti

Raporlama Metrikleri

Metrik Açıklama
Impression Reklamın gösterim sayısı
Interaction Reklamın etkileşim sayısı
Average CPC Reklamın ortalama tıklama maliyeti
CTR Reklamın ortalama tıklama oranı
Average CPM Reklamın ortalama 1000 gösterim maliyeti
Cost Reklamın toplam gösterim maliyeti

Raporlama Tablosuna Erişmek

Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, üst menüden Menü simgesi simgesine tıklayarak erişebilirisiniz.

Tanımlanmış Raporlara Erişmek

"Report" tablosuna eriştikten sonra önceden tanımlanmış raporları ve daha önce oluşturduğunuz raporları görebilirsiniz.

Yeni Rapor Oluşturma

Yeni rapor oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin.

  1. "Reporting" tablosuna erişin.
  2. Custom Report butonuna tıklayın.
  3. Raporda görmek istediğiniz metrikleri sol taraftaki menüden seçin.
  4. Raporunu almak istediğiniz tarih aralığını seçin ve "Save" butonuna tıklayın.

Rapor Gönderim Sıklığı Ayarlamak

Belirli bir aralıkla kendinize ya da ekibinize otomatik rapor tanımlaması yapabilmek için aşağıdaki adımları uygulayın.

  • Düzenli aralıkla almak istediğiniz raporu seçin.
  • Sağ üst köşede bulunan saat simgesine tıklayın.
  • Açılan pencerede gönderim sıklığını ve formatını seçin.
  • Raporun gönderilmesini istediğiniz mail adresini ya da adreslerini girin.
  • Save butonuna tıklayarak raporu kaydedin.

Keyword Planner

Keyword Planner Nedir?

Keyword Planner, Yaani Ad Plus kullanıcılarının kampanyalarında kullanabileceği anahtar kelimeleri araştırmasına yardımcı olur. Bu araçtan yararlanarak, kullanıcılar kendi işletmesi ile alakalı olan yeni anahtar kelimeler keşfedebilirler.

Ayrıca, söz konusu anahtar kelimelerin alabileceği aramalarla ilgili tahminleri ve bu kelimeleri hedeflemenin maliyetini görebilirler.

Keyword Planner, kapsamlı bir anahtar kelime araştırması temelinde kampanya oluşturmak için kullanılabilecek yeni bir yönetim de sunar.

Nasıl Çalışır?

Kullanıcı, Anahtar Kelime Planlayıcı'yı açtıktan sonra, anahtar kelime planını iki farklı yöntemle oluşturabilir:

  • Discover new keywords'u tıklayarak yeni anahtar kelimeler arayabilir.
    1. Kullanıcı, firması ile ilgili olduğunu düşündüğü anahtar kelimeleri girer.
    2. Girdiği anahtar kelimeler ile bunlara benzer anahtar kelimeler tabloda listelenir.
    3. Listelenen anahtar kelimelerin hacim ve diğer verilerini (rekabet, fiyat) göz önünde bulundurarak keywordleri uygun reklam gruplarına ekler.
    4. Her keyword için yada her reklam grubu için maksimum tıklama fiyatı girer.
    5. Oluşturduğu reklam grupları ile toplam bir bütçe belirleyerek kampanya oluşturur.
  • Get search volume and forecasts 'i tıklayarak, mevcut olan anahtar kelimeleri yükleyebilir.
    1. Kullanıcı elindeki tüm anahtar kelimeleri girer.
    2. Girdiği anahtar kelimeler tabloda listelenir.
    3. Listelenen anahtar kelimelerin hacim ve diğer verilerini (rekabet, fiyat) göz önünde bulundurarak keywordleri uygun reklam gruplarına ekler.
    4. Her keyword için yada her reklam grubu için maksimum tıklama fiyatı girer.
    5. Oluşturduğu reklam grupları ile toplam bir bütçe belirleyerek kampanya oluşturur.

Ardından, Keyword Planner'da oluşturduğu Ad Grouplara bu anahtar kelimeleri ekleyerek yeni bir kampanya oluşturabilir.

Tablo Açıklamaları

  • Competition: Bu keyword için son 30 günde reklam gösteren (impressions=1) unique account sayısı.
    • Low: 0-5
    • Medium: 6-15
    • High: 16+
  • Ad Impression Share: Verilen tarih aralığında account_id'nin o kelime için aldığı toplam impression'ın; kelimenin aldığı toplam adrequest'e oranı.
  • Top of Page Bid: Analytics servisine position=1 AND (impressions=1 OR clicks=1) filtresi uygulanarak üretilen avg(cost) verisini kullanır. Reklamverenin bu kelimede birinci sırada reklam göstermek için ortalama ne kadar bid vermesi gerektiğini tahmin etmesine yardımcı olur.
  • In plan: Tavsiye isteğine plan_id belirtildiğinde, kelimenin plan'da yer alıp almadığı bilgisi.select id from search_keywords where text = :text and plan_id=:plan_id gibi bir sorgu ile elde edilebilir.

Keyword Planner'a Erişmek

"Keyword Planner"a erişmek için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Keyword Planner"ı kullanmak istediğiniz hesabınızı seçin.
  • Üst menüden Menü simgesi ikonuna tıklayarak menüyü açın.
  • Açılan pencerede "Planning" altında bulunan "Keyword Planner"a tıklayın.

"Discover new keyword" - Yeni Anahtar Kelimeleri Keşfetmek

"Keyword Planner" sayfasında bulunan "Discover new keyword" alanına tıklayın.

Anahtar Kelime Hacmini ve Tahminlerini Görmek

"Keyword Planner" sayfasında bulunan "Get search volume and forecast" alanına tıklayın.

Daha Önce Oluşturulan Plana Erişmek

Daha önce oluşturduğunuz bir planı görüntülemek ya da bulmak için aşağıdaki adımları izleyin.

  • "Keyword Planner" sayfasına gidin.
  • Oluşturduğunuz planlarınızın bulunduğu tablonun üst kısmında bulunan sembolüne tıklayın.
  • Planınızın ismini girin ve enter tuşuna basın. Yazdığınız kelimeyi içeren planlar tabloda listelenecektir.
  • Görüntülemek istediğiniz planı bulun ve ismine tıklayın.

Oluşturulan Plana Yeni Anahtar Kelime Eklemek

Daha önce oluşturduğunuz bir plana yeni bir anahtar kelime eklemek için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Yeni anahtar kelime eklemek istediğiniz plana gidin.
  • Kelimelerin listelendiği tablonun üstünde bulunan "New Keyword" butonuna tıklayın.
  • Kelimeyi eklemek istediğiniz reklam grubunu "Select Ad Group"a tıklayarak seçin.
  • "Save" butonuna tıklayarak kelimeyi kaydedin.

Oluşturulan Plandan Anahtar Kelime Silmek

Daha önce oluşturduğunuz bir plandan anahtar kelime silmek icin aşağıdaki adımları izleyin.

  • Anahtar kelime silmek istediğiniz plana gidin.
  • Kelimelerin listelendiği tablodan silmek istediğiniz kelimenin bulunduğu satırın en sağında bulunan simgeye tıklayın.
  • Açılan pencereki "Delete" yazısına tıklayın.

Oluşturulan Plana Yeni Ad Group Eklemek

Daha önce oluşturduğunuz plana yeni bir ad group eklemek için aşağıdaki adımları uygulayın.

  • Eklemek istediğiniz planı seçin.
  • Sol menüden "Ad Groups" sekmesini tıklayın.
  • "Add Ad Group" butonuna tıklayın.
  • Ad Group isminizi girip Save'e tıklayın.

Ajans Paneli

Ajans Paneline Erişmek

Sisteme giriş yaptıktan sonra ana ekrandan "Agencies" sekmesine tıklayın. Burada yetkiniz olan tüm ajanslar listelenecektir. İstatistiklerini görmek istediğiniz ajansı seçin. Açılan ekranda seçilen ajansın sahip olduğu reklam hesapları listelenecektir.

Ajanstaki Bir Kullanıcının Rolünü Değiştirmek

Platforma giriş yaptıktan sonra ajansınıza kayıtlı kullanıcıları görüntülemek ve var olan rollerini güncellemek için aşağıdaki adımları takip edin.

  • Sol üst köşede bulunan simgesiye tıklayın.
  • Açılan pencereden "Account Management" sekmesinin altında bulunan "Users" sekmesine tıklayın.
  • Açılan pencereden mevcut kayıtlı kullanıcıları görüntüleyebilirsiniz.
  • Rolünü değiştirmek istediğiniz kullanıcının üzerine gelin.
  • Sağ tarafta bulunan üç nokta tıklanır.
  • Açılan menüden "Edit Role" tıklanır.
  • Kullanıcının rolü ile ilgili istenilen değişiklik yapıldıktan sonra "Save" butonuna tıklayarak işlem kaydedilir.

Ajanstaki Reklam Hesaplarının Verilerini Görmek

Uygulamaya giriş yapıldıktan sonra, "Ad Account"a göre sayımları görebilmek için aşağıdaki adımları uygulayınız.

  • Giriş yaptıktan sonra karşınıza çıkan pencereden "Agencies" sekmesine tıklanılır.
  • Bu sekmede mevcut erişiminiz olan ajanslarını görüntülenecektir.
  • İstediğiniz ajansı seçin.
  • Açılan sayfada ajansınıza ait impression, click, cost bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

Conversion

Conversion Oluşturmak

Reklam hesabınıza conversion oluşturmak için aşağıdaki aşağıdaki adımları uygulayınız.

  • Reklam hesabınıza conversion oluşturmak için aşağıdaki aşağıdaki adımları uygulayınız.
  • Sağ üst tarafta bulunan simgesine tıklayın.
  • "Measurement" kısmından başlığının altında bulunan "Conversion" kısmında tıklayın.
  • Açılan tablodan mevcut "conversion"larınızı görüntüleyebilir ve yeni "Conversion" ekleyebilirsiniz.

Overview

Overview Ekranında Görüntülenen Veriler

Reklamverenlerin tek bir ekrandan halihazırdaki kampanyalarına göz atabilmesini sağlayan arayüzdür. Platforma giriş yapan kullanıcıları bu ekran karşılar. Platform bu ekranda reklamverene dikkat etmesi gereken noktaları vurgular.

Widgets

Total Ad Spend

Kullanıcıya, bulunduğu ad acount altındaki kampanyaların son 30 günde ne kadar harcama yaptığını gösterir.

  • Text: Son 30 gündeki toplam harcama miktarı
  • Chart: Son 30 gündeki toplam harcamanın gün kırılımlı gösterimi

Active Campaigns

Kullanıcıya, bulunduğu ad account altında, o anda aktif olan kampanya sayısını gösterir.

  • Text: O anda aktif kampanya sayısı
  • Chart: Son 30 günde bulunduğu ad account'a eklenen kampanyaların gün kırılımlı sayıları

Health Report

Kullanıcıya, bulunduğu reklam hesabı altında uygulayabileceği toplam tavsiye sayısını gösterir.

  • Text: Uygulanabilecek toplam tavsiye sayısı
  • Chart: Uygulanabilecek tavsiye sayısının öncelik(high, menium, low) bazında kırılımı

Health Report

Kullanıcıya, bulunduğu reklam hesabı altında uygulayabileceği tavsiyeleri gösterir. Kullanıcı tavsiyelerin yanındaki "Fix It" linkine tıklayarak cözümü uygulayabileceği sayfaya gidebilir.

Overview Chart

Kullanıcıya, bulunduğu reklam hesabındaki toplam click, impression ve cost verisini kırılmmlı olarak gösterir.

  • Last 30 Days : Son 30 gün, gün kırılımlı
  • Last 7 Days : Son 7 gün, gün kırılımlı
  • Today : Bugün, saat kırılımlı
  • Yesterday : Dün, saat kırılımlı

Impression Share of Top 3 Keywords

Kullanıcıya, bulunduğu reklam hesabındaki en çok gösterim alan 3 anahtar kelimenin, o kelimenin toplam aranması içindeki payını gösterir.

Örneğin yaani üzerinde turkcell kelimesi 1000 kere aratıldığında bu onun toplam aranmasıdır, bulunduğu reklam hesabında turkcell kelimesinde yaptığı gösterim sayısı 250 ise turkcell kelimesinin bu hesap altındaki gösterim payı 25%'dir.

Top Campaigns

Bu widget'ın amacı, kullanıcıya click, impression ve conversion bazında en üstteki kampanyaları göstermektir.

Kullanıcı sağ üst köşedeki "Impression" yazısına tıklayarak aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilir.

  • Impressions
  • Clicks
  • Conversions

Bar : Her kampanyanın altında bulunan bar, o kampanyanın, reklam hesabı içindeki impression, click yada conversion payını yüzdesel olarak gösterir. Örneğin, Campaign 1'in toplam gösterim sayısı 250 ise ve reklam hesabındaki toplam gösterim sayısı 1000 ise o kampanyanın altındaki bar 25%'lik bir oran gösterecektir.

For You

Bu widget, kullanıcıya platform üzerindeki bazı özelliklerin kısa bir açıklaması ve yönlenme linkini sağlar. Buradaki amaç platformun diğer özelliklerine dikkat çekmektir.

Sabit olarak 2 farklı ürün için tavsiye verilir. Üstte kısa bir yazı, altta ise bir ikon, büyük başlık ve küçük aksiyon yazısı yer alır.

Recommendation

Recommendation Nedir?

Kullanıcılara platfom içerisinde uygulayabilecekleri iyileştirmeleri tavsiye eder.

  • Tüm kampayalarla ilgili öneriler "Recommendation" sayfasında listelenir.
  • Öneriler isteğe bağlıdır. Yani kullanıcı aksiyonu olmadan öneriler işleme sokulmaz.
  • Öneriler yüksek, orta ve düşük olarak 3 öncelikte filtrelenebilir.
  • Kullanıcı her kutucukta önerinin başlığını, hangi kampanya, reklam grubu, reklam veya keyword ile ilgili olduğunu görebilir.
  • Kutucukların içerisindeki "Fix It" butonuna tıklayarak öneriyi uygulamak için yönlendirilebilir yada öneri otomatik uygulanabilir.

Aşağıda önerilen adımları ve sonucunu görebilirsiniz.

  • The uncompleted campaign in your account - Kullanıcıyı kampanya kurulumuna yönlendirir.
  • Set up conversion tracking - Kullanıcıyı conversion kurulum sayfasına yönlendirir.
  • Review your disapproved keywords - Kullanıcıyı search keywords tablosuna yönlendirir. Filtreyi review statusu disapproved olanları gösterecek şekilde ayarlar.
  • Review your disapproved ads - Kullanıcıyı ads tablosuna yönlendirir. Filtreyi review statusu disapproved olanları gösterecek şekilde ayarlar.
  • Add more ad to your ad group - Kullanıcıyı o reklam grubuna reklam ekleyebilecek şekilde "Create Ad" sayfasına yönlendirir.
  • Add negative keywords - Negative keyword ekleme sayfasına yönlendirir.